About Me

My photo
anyone can catch your eyes,but it takes someone special to catch your heart and i haven't found it yet. (",)

little words


ShoutMix chat widget

Monday, February 21, 2011

happy birthday, dear blog ! welcome new blogger :)

assalamualaikum :)

yeah, its me again and again ! masuk hari ini blog saya sudah berusia satu tahun tiga hari. i am suppose to post this betul betul time dah one year but unfortunately i did forgot about it. HAHA. blog ni banyak oh berjasa dekat saya. suka dan duka semua saya cerita dalam ni. pandai pandai lah hampa cari noh. tak susah pon. dah dah, takmau cakap panjang panjang pasal my blog.

saya ingin mengalu alukan kedatangan roomates saya ke alam blogging. *oh,skema gila ayat. mereka mereka ini telah termakan pujuk rayu dan hasutan saya. good girls.

hampa hampa nanti jadik la follower depa ni na. cute cute belaka taw. *promote ni. weh, makcik makcik, nanti belanja aku nasik ayam. deal ?





good nite,peeps ! love youu

pulang dulu y'all :)



No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers