About Me

My photo
anyone can catch your eyes,but it takes someone special to catch your heart and i haven't found it yet. (",)

little words


ShoutMix chat widget

Tuesday, September 21, 2010

Saat untuk berblogging sudah datang.yeahhh!teheeee,dah berapa hari saya asyik bukak blog,baca post post blogger lain.then,off!idea suda kering nak blogging.sekarang ni pun,saya takde idea nak tulih apa.tapi,nak tulih jugak!to other bloggers yang tengah frust menonggeng berchenta,tabahkan hati anda yaa.Moga dikuatkan semangat untuk hadapi hari hari mendatang.saya?belum ada orang masuk meming lagi lah.ngeh :3

About 3 minggu lagi before saya menghadapi peperiksaan final semester.kejap jea kan?tup tup,dah nak final.nanti,tup tup.dah nak kawen.oh oh,kenapa ingat nak kawen plak ni.ish ish. LAGHA!
Nak tau satu benda tak?matrikulasi saya dah ketatkan peraturan.now,saya dah tak boleh balik macam selalu lagi.tau kenapa?nak exam lah!tapiiiii,mampukah saya bertahan sebegitu lama?about 1 month taw. Pore betulkan?pikir pikir balik,lama lah nak duduk terperuk dalam ni.memang lah saya dah biasa dah duduk asrama dari zaman hingusan lagi.haha!tipu.LOL.mak,mai la jenguk nisa kat sini.:’( saya kena duduk sini sampai habis final exam.toinktoink.boleh gila lorhh!

Masa pi raya rumah one of my friends hari tu,dia cerita pasal maktab yang dia study sekarang.sumpah,masa tu tahap cemburu saya lebih dari tahap cemburu bila bf saya ada pompuan lain okay.FULLSTOP! ):  nak jugak masuk maktab!tiada pressure J
Saya sepatutnya searh points untuk speaking class,tapi dah terlajak lah.nak continue sekarang.okay.have a nice day peeps! Love you (:

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers