About Me

My photo
anyone can catch your eyes,but it takes someone special to catch your heart and i haven't found it yet. (",)

little words


ShoutMix chat widget

Tuesday, September 21, 2010

memorable eid mubarak holidays! :')

minggu yang sangat membahagiakan.terkenangkan hari hari yang telah berlalu,aku mampu mengalirkan air mata.kerinduan yang bertamu di hati terhadap keluarga,rakan rakan sudah hampir terlerai.terima kasih,semua :') kini,aku bakal meneruskan semula perjuangan sebagai seorang pelajar. insyaAllah,aku kuat.


1 syawal,indah.kebahagiaan yang aku inginkan termakbul.seperti tahun tahun dulu,aku berkesempatan bersembahyang raya bersama ibu.Alhamdulillah. moga moga,Allah memanjangkan usia kami untuk tahun hadapan.Amin (:
aku masih berkesempatan mengucup dan memohon ampun dari ibu di pagi raya.Alhamdulillah yang tidak terhingga.doaku,moga Aidilfitri tahun hadapan lebih baik dari yang sebelumnya.




tema tahun ini meriah,MERAH!kebanyakan ahli keluarga sebelah emak memilih merah.nice!nak tengok lagi?







ini semua adalah sepupu sepapatku!
TERBAEKLAHHH!

raya raya berikutnya adalah indah bersama teman dan sahabat.sayang anda semua.
boleh dikatakan sepanjang minggu ini,kami hanya JALAN dan JALAN dan JALAN lagi.sangattt ...takde perkataan yang mampu menggambarkan perasaan ini. poyo kan? biarlah!blog saya! :P

dari rumah Muhsan di Teluk Kumbar ke rumah izzati di Permatang Pauh sambung rumah sidqi di Bukit mertajam menuju ke rumah Zafirah di Kepala Batas.beraya di Baling,Kedah sambung pulak ke Alor Setar.sambung rumah Abbas Madani di Permatang Pasir.Semuanya berlaku dalam 5 hari tau!bukan satu hari.hoho.SYOKKK!thanks,guys! :)))

jom layan gambar gambar :)(:








enough for now.
selamat hari raya,btw! <3





No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers