About Me

My photo
anyone can catch your eyes,but it takes someone special to catch your heart and i haven't found it yet. (",)

little words


ShoutMix chat widget

Friday, September 3, 2010

aku masih di sini

cemburu.
sedih.
menangis.


kenapa?saya nak pulang awal ke rumah.nak buat itu dan ini.tapi..


saya terpaksa pulang dua hari sebelum raya.kawan kawan lain semua dah otw balik sekarang.dalam hati,gembira guling guling dapat balik rumah.tapi,saya.masih bertapak di bumi kolej matrikulasi teknikal kedah ni.akan menghadapi lagi pelajaran pelajaran walaupun sebenarnya,jiwa dan perasaan saya sudah pulang ke rumah.


tadi,ada inspection.diorang pasang lagu raya sambil kemas kemas bilik.sumpah,memang nak balik sangat sangat.macamana la orang yang study oversea semua tu.gua tabik spring sama lu olang.sanggup beraya bertahun tahun kat negara orang.saya yang tinggal kat negeri orang ja pon,tapi dah macam wayar putus sebab tak dapat balik awal.bukan tak dapat balik tau?HAHA


dekat bilik,tinggal saya dengan zu saja.yang lain semua outing dan balik.sebetulnya,memang saya nak balik minggu ni,tapi.mak cakap tak payah la.beberapa hari ja lagi nak balik raya.kesian pulak dekat mak.nak ambik,hantar satu hal.minyak beb!hari rabu ini pon belum confirm balik dengan sapa.pandai tak?pfft :(


before balik raya,saya ada dua kuiz yang perlu di selesaikan. writng test dengan kuiz math chapter function and graph.sumpah,saya bukan paham sangat chapter tu. T_T


raya ni,saya harap sangat dapat jumpa mereka semua.walau di mana,akan ku cuba hadirkan diri.insyaAllah,guys.


mak cakap baju raya saya dah siap.wahh!4 pasang tau.tapi,percaya tak.saya tak tau pon warna apa.corak apa.baju apa.tudung pon belum beli.kasut juga!tahniah.


malas sudah nak menaip.kepada yang bakal pulang ke kampung halaman,hati hati di jalan raya.sentiasa lah beringat bahawa kemalangan boleh berlaku bila bila saja.take care!kalau nak ingatkan diri supaya hati hati,letak kain kapan dalam kereta atas dashboard tu.kalau boleh bawak batu nisan,lagi berkesan!selamat mencuba! xoxo

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers