About Me

My photo
anyone can catch your eyes,but it takes someone special to catch your heart and i haven't found it yet. (",)

little words


ShoutMix chat widget

Friday, June 25, 2010

first weekend in KMTK

jeng jeng jeng :D

first weekend saya di matrik!percaya tak.saya mengaku saya mmg anak mak.tiap tiap minggu balik.haha.sejak masuk sini,ini kali pertama,pagi jumaat saya di sini.
oh,tahniah nisa!anda bangun awal hari ni.tehheeee!
bangun bangun,saya masih terpikirkan hal semalam.oh tidak!bila boleh lupa ni?pls go away from me.saya basuh baju yang mcm bukit mertajam tu.haha!xdela byk sgt maksudnya :)
lepas tu,mandi sunat pagi jumaat.mak saya dah pesan tu.okeh.terus mengadap lappy ini.saya sangat sangat bersyukur sebab semalam tak kena marah dengan lecturer saya sebab hantar report lambat.Puan Zuraini,terima kasih! :)))

haha!kawan kawan sy tgh penin nak kuar outing.sy plak malas nak outing.




No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers