About Me

My photo
anyone can catch your eyes,but it takes someone special to catch your heart and i haven't found it yet. (",)

little words


ShoutMix chat widget

Tuesday, May 11, 2010

lama menyepi

assalamualaikum semua.lama gila dah tak post apa-apa diblog ini.banyak sangat benda yang buatkan aku tiada mood nak berblogging.apatah lagi,blogwalking.apa yang jadi ada yang aku rasa dapat dikongsi dengan orang dan ada yang aku rasa nak diam-diam je.okay.tanak sedih-sedih lagi.benda dah jadi kan.ada rezeki,ada la.:))

benda baru yang berlaku pada aku.aku dah mula pakai contact lens.hehe.macam buruk pun ada gak.tapi aku jugak yang gedik-gedik tarik mak pi focus point.so,dapat la.hihi.first time pakai,macam orang mati laki pun ada gak.berair mata ni.lama-lama nanti okay kot.:)

okay.hari ahad lepas bertarikh 9.5.2010.hari ibu kan. aku memang ada niat nak bawak mak keluar makan and i did it.alhamdulillah.kami makan dekat jusco.kalau ada yang perasan,kedai yang baru bukak.ayam penyet.hihi.aku ingatkan dia macam kedai makan jual ayam bagai.rupa-rupanya bukan.dia lebih kurang semua makanan indonesia.tak ingat sangat nama lauk-lauk dia.biasa la.saya orang malaysia.hihi.so,selamat hari ibu!

okay la.malas nak menaip dah.kepala pusing-pusing sikit.dari petang tadi lagi.tengok lappy lagi sakit kot nanti.so,takat ni je la.babai


3 comments:

  1. abeslar pasni pemes lar..pkai cntct lens..mula2 dlu pkai cam rs pelik ckit..lm2 besalar..;)

    ReplyDelete
  2. haritu try ayam penyet.. tade apa2 yg menarik pon..pecel lele lagi best!

    ReplyDelete
  3. mr rulez:mana ada pemes2..
    kak eny:aah,xmenarik sgt pon~

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers