About Me

My photo
anyone can catch your eyes,but it takes someone special to catch your heart and i haven't found it yet. (",)

little words


ShoutMix chat widget

Friday, February 4, 2011

ragam manusia.

salam,semua. 


ingat tak my latest post ? kalau tak ingat,scroll ke bawah and baca la. easy aite ? HAHA :) saya ingat menyatakan kehairanan saya terhadap manusia manusia yang weird ! haha. baru baru ni kan i keluar dengan my girls. nak dijadikan cerita, i naik kereta this minah sewel ! (pls dont get mad at me) so, apa lagi ? girls stuff ! gossip! i asked her about the chaos dekat blog dia bagai. so, dia cerita la sedikit sebanyak. haha, yang membuatkan i nak gelak guling guling is those people yang tak suka dia but still become her number one silent follower ! what on earth is that? thats the story. ingin saya nyatakan di sini, perlu ke semua tu ? worth enough ? bukan dia saja but rasanya ada jugak hamba Allah around me yang kena benda yang sama. why ? tak paham betoi haku dengan manusia manusia ni. korang tak suka dia but korang suka pulak nak bukak blog dia. funniest is, korang bawak mulut sana sini. sigh ! manusia oh manusia ! eh, aku pon manusia lah :0 tapi insyaAllah tak buat kot macam tu. hello, itu blog dia la derr. yang hampa dok lebih lebih tu pasaipa ? haishhh. bukannya dia boh nama hampa sejibik sejamban kat situ. yang dok terasa lebih lebih tu pasaipa. nampak sangat la bro. sigh,sigh :) kesian gak kadang kadang dengan manusia macam ni. tau pasaipa tulih pasai ni ? sebab taktau nak tulih pa dahhh. teheee :) sory la. rakan dan taulan,bukak la mata tu sikit. blog dia bukan blog awak ! mind your own business pls ! :)


p/s: sory la. sat 'aku' sat 'i' sat 'saya'. dia bercampur baur. rosak bahasa. maaf yaa :)



No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers