About Me

My photo
anyone can catch your eyes,but it takes someone special to catch your heart and i haven't found it yet. (",)

little words


ShoutMix chat widget

Sunday, January 16, 2011

merapu.

hye hye,everyone !


terasa boring pulak duduk rumah ni haa. ayoyo,selalu camni kan. im dead bored ! ajak mak pi jalan jalan,mak takmau. keluar dengan bf satgi baru tau :0 ada ke ? teheeee. tak la, saja gedik ni. semalam saya outing dengan my cute kaklong. dia ja la yang ada kan. tapi, quite fun lahh ! saket kaki berjalan. luruh telinga dok dengar kaklong cerita pasal uitm,kulinari and so on. tapi, i like ! im happy sejak sejak dia dah dapat sambung study ni kan. syukur alhamdulillah.


okay. review pasal wayang semalam. khurafat ! yeah, best ! quite scary cerita tu. suka ja nak bagi orang terkejut. takut doe ! nasib baik tak terpelanting popcorn yang aku beli. thanks to kaklong too. sebab aku asyik sembunyi belakang dia ja bila time suspen suspen tuu. haiyyaaaa ! lawak jugak dengar orang menjerit ja memanjang. my commend : tak rugi lah duit kalau pi tengok. syamsul yusof pun tak payah susah2 nak ganti balik duit kan. liyana jasmay look so cute with hijab. super duper cute ! 


im craving for koey teow kung fu now. puas dah pujuk mak pi my favourite place tapi dia malas pulak dahhhh. mummy, your daughter ni bukan selalu dapat balik lama lama camni. pleaseeeeeeee ! :'( dekat kolej tu, koey teow kung fu macam koey teow masak air ja. aku kung fu jugak makcik ni. haishh! jom jom jom,please. sapa nak bawak saya niiii ? =='


mummy,pleaseeeeeee ;)


bila diri sudah keboringan,mula la nak bukak balik games dekat facebook yang dulu banyak banyak level. dah lama gila tinggal. main lah balik. haha ! happy island aku, ada la lagi games baru yang aku join. puncanya,BORING. 

okay la. dah takmau tulih. nak main game. bye sayangssss sekalian. xoxo 





No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers