About Me

My photo
anyone can catch your eyes,but it takes someone special to catch your heart and i haven't found it yet. (",)

little words


ShoutMix chat widget

Saturday, January 22, 2011

ending my super duper holiday :(

assalamualaikum :)






hari ini hari sabtu. supposely, aku dekat matrik sekarang. but then,mimpi apa ntah tetiba kolej extend satu hari lagi. good. tapi jangan dia tarik cny holiday suda. choi. im having too much plan on this cny. haha. yeah, sebenarnya hati memang nak balik pendang,sebab im too bored here. bukan apa. asyik duduk rumah je kan. nothing much that i can do. aku yang malaskepala hotak berserabut jugak ni pikirkan presentation yang blom ready lagi. haishh. nisa nisa, masa cuti buku hape pon tak sentuh. dah nak balik baru nak tergedik gedik risau yer. muahaha. chill babe. nasib baik besok takdak kelas lagi, kalau ada mati aku =,= 
balik dari cuti ni, kolej ada event called 'mini kakom' so, macam excited jugak lah nak jadi supporters 'civil eng' sebab saya tak masuk apa apa . lengai kan saya ni ? :( teheee,takpe la. kalau semua masuk sapa nak support right :D tenangkan hati seniri okay lah. that is for now. saja nak menconteng conteng kat blog ni. have a nice day everyone ! love ya. xoxoxo 

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers