About Me

My photo
anyone can catch your eyes,but it takes someone special to catch your heart and i haven't found it yet. (",)

little words


ShoutMix chat widget

Friday, October 15, 2010

selamat hari lahir,sahabat

entry ini adalah untuk dia


|
|
|
|
|
|
|
|
|
|


saat gembira aku dan dia. ;')


Sahabatku....
Berjuta kesyukuran aku panjatkan
Ke hadrat Ilahi kerana telah mempertemukan kau denganku
Kau mengingatkan aku bila diriku terlalu lagha
Kau mengingatkan aku bila diriku terlalu gembira
Dan ada ungkapan dari bibirmu
Yang tidak mungkin aku dapat lupakan
Kau berkata..
"Menangislah selalu wahai sahabatku..
biar matamu bengkak dek kerana takutkan Allah..
Jangan bengkak dek kerana nikmat dunia.."
Lalu kau tersenyum dan memelukku
Dengan pelukan yang erat sekali
Pernah aku rasakan darimu..

Sahabatku....
Andainya satu hari nanti
Kita terpisah dek jarak
Atau mungkin kita terpisah dek mati
Aku ingin kau tahu satu perkara
Bahawasanya
Aku sangat menyayangimu
Hanya kerana Allah swt
Aku mengasihimu
Hanya kerana Allah swt
Dan teruslah berdoa agar ukhuwah antara kita
Kekal hingga ke syurga
Walaupun banyak dugaan yang akan melanda
Ketahuilah, aku akan cuba memelihara persahabatan ini.. insyaAllah.

Sahabatku..
Doakan kejayaan kita di dunia dan akhirat
Seandainya aku pergi dulu
Iringilah aku dengan kalungan doa
Janganlah kau tangisi pemergianku
Biarpon dengan setitis airmatamu
Tabahkan dirimu wahai sahabatku
Dalam menempuh dunia yang penuh liku
Semoga kita bertemu di dalam syurga Ilahi
Sesungguhnya engkau sahabatku
Di dunia dan di akhirat



si comel,bestfriend saya! xoxo


Strawberries are red,
Blueberries are blue,
Today is your birthday,
I'm thinking of you. 

You‘ve been my friend in history,
Past, present and future, 
Girl you know all is true, 
Without you I would be indeed so blue.

When I laugh you laugh,
When I cry you laugh,
Why my dear friend laugh when I cry? 
You are my child, look in the mirror when you cry, you will see reason why!

It's your birthday anyway, hey are you going ask me something about today? 
If not I have to say, happy birthday, comfort and joy to you on this day, 
Because you are history, past, present and future, you and I will always be friends on birthdays and any days. 



nur izzati sharif
abaikan kesemakan di belakang =,='



i love you,sayang.

may our friendship last forever

muaahhhh! ;)


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers