About Me

My photo
anyone can catch your eyes,but it takes someone special to catch your heart and i haven't found it yet. (",)

little words


ShoutMix chat widget

Friday, August 27, 2010

keja aku dah sama level dengan gunung everest! :(

stress!
banyaknya keja nak kena siapkan.please lah!
tadi saya dah siap salin report and pening pening buat brosur untuk projek autocad
congrats nisa!
at least,anda tidak mensia siakan hari anda dengan hanya berblogging dan fb-ing.
hari ahad ada kuiz fizik dan speaking test.arghh!tennnn ):
kuiz fizik dah la masuk circular motion dan torque.
sumpah,saya bakal stress minggu depa.
sila tepuk tangan untuk saya,rakan rakan.


besok cuti.saya harus kerja kuat.
tapi saya taknak SEMBANG saja.
nanti tak jadi keja lahh!


besok,budak budak soksek nak gather ramai ramai di mid valley
serius jeles!
kenapakah?
sebab saya rindu plus plus pada kawan kawan saya.
sumpah nak nangis.
rindu sangat. :'(
takpe lahh,have fun guys.


tadi saya bukak balik novel yang saya tulis waktu lepas spm.
haha!
terasa nak sambung menulis.
tapi.
no time at all.
sejak sejak jadi budak matrikulasi ni (:


currently fall in love with this song.
-pada mu ku bersujud-
besttttt (:
suka pada suara afgan dan bait bait lirik dia.

okay,
saya tak balik minggu ni.
saya dah tunaikan janji saya pada syikin.
and,our autocad project is almost done~
super duper like :D


dahhhh!
tiada benda mau cerita lagi.
sila datang bertempek di sini lagi yaaaa. 
syukran jazilan (:




perubahan itu menyakitkan T_T









No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers