About Me

My photo
anyone can catch your eyes,but it takes someone special to catch your heart and i haven't found it yet. (",)

little words


ShoutMix chat widget

Saturday, June 19, 2010

sudah kembali ke KMTK

ngee.mengupdate blog dari matrik.*bangga. ngeh3.dah bawa laptop ke sini.nisa oh nisa,jangan asyik berkepit dengan laptop saja taww.subjek2 yang banyak tu tgh tunggu nak date dengan kamu.cepat layan diorang.nanti diorang merajuk.winkwink.kejap kejap,saya update ni lepas tu,saya pi date la.ngee.

wah3.banyak benda saya dah tertinggal.kena buat report chemy ngan fzik.tutorial math kena hantar esok!wah3,saya tanak lecturer cakap saya bagi alasan sakit tanak buat tutorial.tolong tolong. T_T

quiz?perghh.mati saya,dah tertinggal 4 quiz.oh tidakk!saya tertekan.tolong saya!

                           nisa,
chaiyok chaiyok
jangan give up.
kamu boleh!
tolong bagi saya ayat penenang wahai kawan kawan T_T


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers