About Me

My photo
anyone can catch your eyes,but it takes someone special to catch your heart and i haven't found it yet. (",)

little words


ShoutMix chat widget

Wednesday, April 28, 2010

salah tak?

salam semua!winkwink.oke.straight to the point.salah tak kalau saya IGNORE 'friend' yang saya tak kenal?rasa bersalah pon ada.tapi,rasa tanak approve pon ada.bolehkah?ngee.saya tak kenal manusia-manusia itu.perlu ke saya approve?setakat ni,manusia-manusia yang menjadi friendlist saya di fb adalah orang-orang yang mengenali saya OR saya yang kenal orang-orang tuh.winkwink.sesetengah orang approve jea sapa-sapa yang add diorang.tapi,saya rasa macam tak payah jea.sebabnya,saya memang teramat sangat tak kenal diorang.mutual friend setakat seorang dua.yang takde langsong pon ada.perlukah?hmm,kalau nak cakap setakat nak mengeratkan hubungan silaturahim,apa yang erat kalau dah add,then sunyi sepi jer.apakah maksudnya?sapa-sapa boleh tak bagi saya alasan yang kukuh untuk membuatkan saya mampu untuk tekan butang approve pada semua anonymous.
kepada bloggers yang add saya,tolong bagitau eh.winkwink.saya tak sombong cuma berhati-hati.cheers!:)


No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers