About Me

My photo
anyone can catch your eyes,but it takes someone special to catch your heart and i haven't found it yet. (",)

little words


ShoutMix chat widget

Monday, April 26, 2010

my aim

salam,bloggers!
bersawang dah blog daku~
baru lepas blogwalking
baca entry-entry yang interesting

sekarang,baru terasa nak post sesuatu
ngee
biasa la,beberapa hari ni kan takde post apa-apa
perasan tak?
tak eh?
takpe lah
tataw la bloggers lain penah rasa macam ni ke tak
tapi saya kan
kalau dah tinggal blog ni tanpa kata-kata
saya terasa malas nak post
kering idea

oke.
tajuk kali ini.
MY AIM!
tawu tak apa?
sat na
nak cerita la ni

saya.nak.beli.kasut.



ni lah kasut dia.
kasut clarks.
winkwink
angan-angan tinggi ohh.
saya sangat minat dengan clarks.
sebab sangat selesa plus i loike the design.
tapi
duwit masih belum cukup
doakan saya ehhh
nak jugakk kasut ni
nak kasut clarks warna putih pulak.
plish.plish.plish.
boleh bagi pada saya tak?
ini lah aim saya dalam waktu terdekat niiii.
insyaAllah.boleh kot.
:))


4 comments:

  1. ouh3.
    aim kita sma skang neh.
    nak kasut !!
    tapi kak yan nak kasut hush puppies.
    bila ntah boleh beli.
    jom kumpul2 duit.:)

    ReplyDelete
  2. kak yan:jom3!kita berjimat cermat~winkwink

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers