About Me

My photo
anyone can catch your eyes,but it takes someone special to catch your heart and i haven't found it yet. (",)

little words


ShoutMix chat widget

Thursday, March 11, 2010

terima kasih,cikgu!

alhamdulillah..
last2,sampai jugak ke tarikh 11 mac 2010..aku da dpt result..syukur sgt2..semua budak soksek lulus..alhamdulillah..xde sapa gagal dlm apa2 subjek..syukran cikgu2!aku bangga menjadi sebahagian dari warga SEKOLAH MENENGAH SAINS TUN SYED SHEH SHAHABUDIN..banyak sangat jasa guru2 yang didik aku dari form 1 sampai form 5..mungkin bukan rezeki aku untuk hadiahkan banyak2 A pada guru2..aku juz boleh hadiahkan takat 5 A jea..i'm so sorry,teachers!mungkin ini bukan rezeki saya..mungkin saya x belajar rajen2 dulu..mungkin saya malas jugak..tak focus dengan every subjek..insyaallah..saya akan lebih berusaha in da future..chaiyok2!tadi majlis graduasi sangat happening!cikgu-cikgu bertungkus lumus membuat majlis yang terbaik untuk kami..siap katering dari luar lagi..tataw la sedap ke tak..sebab saya tak makn pun..iyela kan..suwoh kami makan..lepas makan,baru acara penyerahan sijil..mzunya semua tak ketaq..mana nak selera makan..hehe..tapi ada jugak yang makan..aku jea yang lebih2 tak mau makan..ahha..rindu sangat  dengan semua kawan2 and cekgu2..lama tak jumpa..hihi..lepas makan baru stat graduasi..mula2 stat dengan best student aliran sains nga teknikal..lepas 2,straight a's student ada 22 orang(alhamdulillah)..lepas tu,baru sowg2 naik ikut angka giliran..dengan pakai jubahnya..hihi..semangat gila walaupun dalam masa yang sama takot ooohh..hihi..sebelum naik,abah(ustaz saedin) ngan cikgu wahid bagi taklimat cmne nak naik atas stage tuh..aku pun ikot la steps die..hihi..lawak2..dengan kasut  longgar..cm nak jatoh jea waktu jalan kat Datuk arif shah tuh..ambik fail..ucap "terima kasih,Datuk" tgk kamera..cheese!heheh..da turun tuh..lagi takot,masa tuh la nk amik result yang btol2..alhamdulillah..aku lega..biar la orang nak cakap apa..janji aku taw apa yang aku nak..

nk tgk gambar aku on stage..hihi..amik dari facebook cikgu putri.. :)




BM- terima kasih,cikgu..saya tak sangka sebenarnya boleh dapat A+ dalam bm..cikgu putri,cikgu norhisan,cikgu fauziah..terima kasih banyak2..cikgu2 banyak bantu saya..semoga cikgu2 sentiasa bahagia dan berjaya..untuk cikgu putri,selamat melahirkan babycomel nnt,lagi dual bulan..insyaallah..

BI- thanx to all my english teachers..actually,i'm not confident enough to get good result in english..but,i know with all the lessons that you gave to me..alhamdulillah,although it is just A-..i'm satisfied with it!thank you so much to teacher jannatul,teacher izan,teacher kavitha..i love u all damn much..i admire three of u..wish and pray 4 me to become just like u! aminn~

MATH- math!walaupun tak bape nak minat ngan math..i manage to get A! alhamdulillah..terima kasih cikgu rahim yang banyak bantu saya..juga pada cikgu affendi yang menagjar saya di tingkatan lima..thank you!

AGAMA- alhamdulillah..dapat A..syukran abah! saya sayang abah sangat2..abah bukan jea ajar agama tapi da macam abah saya..banyak memberi dorongan dan semangat kepada kami semua..batch 0509..saya akan sentiasa simpan semangat abah bersama saya..NEVER LET ANYTHING BREAK OUR SPIRIT!! kami sayang abah! abah dah banyak berkorban untuk kami..walau abah sakit atau sibuk..program gelut pederaih tungging terbalik is the best! trip ke langkawi sangat memberi makna pada kami..semoga abah sentiasa sihat dan bahagia dunia akhirat..

LK- saya dapat A,cikgu! alhamdulillah..terima kasih banyak2..cikgu banyak bantu saya.mula-mula dulu,saya lemah LK..tapi cikgu tak pernah putus asa ajar saya yang agak lembap nih..itu la mulianya seorang guru..saya sayang cikgu sangat2..terima kasih banyak,cikgu..jasa cikgu sentiasa saya kenang..

ADD MATH- saya mintak maaf cikgu..saya tetap tak dapat A jugak..huhu..maaf sangat2..saya dah cuba sedaya upaya saya..apa2 pun..saya sangat2 berterima kasih pada cikgu..selama dua tahun,cikgu la yang ajar saya add math..banyak bagi kesedaran pada saya..kadang kala,kesedaran itu menaikkan semangat saya..kadang kala,saya rasa lemah..saya tak kuat..tapi,saya tetap menghargai segala pengorbanan cikgu pada saya..insyallah..nanti saya jumpa cikgu kat kenduri..hihhi..

SEJARAH- cikgu haliza..ampunkan saya..saya tak dapat A..saya mintak maaf..saya dah cuba..tapi bukan rezeki saya..maafkan saya cikgu..saya tau cikgu mesti nak semua dapat A..tapi..saya mintak maaf cikgu..tu jea yang saya mampu cakap..maafkan saya..saya sayang cikgu..cikgu makin comel..bukan bodek taw..ikhlas nie..

FIZIK-cikgu wahid..saya gembira..sekurag2nya result saya yang ini terbaik dari sebelum2 ni..tapi,saya tetap nak mintak maaf..saya tak belajar fizik sungguh2..saya main2..maafkan saya,cikgu..saya ingat pesan cikgu tadi..spm bukanlah penghujungnya..kalau kita sedar dari sekarang..insyallah..pada masa akan datang,kita akan berjaya..i love u,cikgu!

TK-cikgu ku sayang..maafkan saya..saya dah buat yang terbaik..cikgu dah banyak bantu kami..kelas tambahan semua..terima ksih cikgu..saya hargai semuanya..rindu cikgu buat lawak lagi..hihi..rindu bengkel tk la..

CHEMISTRY-argghh!subjek nie paling frust..cian saya..cian lagi kat cikgu2..sorry sgt2..especially kat puan tan..banyak sgt benda yang dia buat..kelas tambahan,prs,kelas malam..mcm2 la..tapi..tetap otakku ini takleh nak terima..maafkan saya,cikgu..huhu..

to all the teachers dari form 1 sampai form 5..terima kasih banyak2..cikgu dah bentuk saya menjadi manusia yang berguna..saya akan sentiasa ingat jasa dan pengorbanan cikgu semua..saya sayang cikgu semua..saya sayang soksek..u all are da best!mwaaaahhh!

1 comment:

Daisypath Anniversary tickers