About Me

My photo
anyone can catch your eyes,but it takes someone special to catch your heart and i haven't found it yet. (",)

little words


ShoutMix chat widget

Thursday, February 18, 2010

nisa oh nisa

http://www.emocutez.com

argghhhh!!tensionnya..lambat gila berokband nih..lembap toi!penat gila tunggu..rasa cam nak baling2 jea laptop nih...arggh..tgk..xpasal2 laptop yang kena..hampeh toi..sangat tension ya kawan2..agaknya dia marah kot sebab aku panggil dia 'berok'band..hehe..sapa sowh lambat sangat..kan da kena berok..dulu masa pakai berokband celcom..laju jea..maxis punya~lambat!lambat!lambat!berjam2 daku menunggu..uhhh...



nisa!jangan tension2~cepat tua taw..smile please~ :)http://www.emocutez.com

ahha~

malam nie panas sangat laa..uh...padahal petang tadi aku bru jea mandi..maybe sebab musim kemarau kot..nak bagi perumpaan sket la..panas ari nie macam cuaca kat malaysia tapi pakai baju berlapis2 macam duduk kat ireland,uk dan sewaktu dengannya..bole bayang x?panas ouw..dan aku pun membuat keputusan utk mandi malam even mak memang menentang sngat aku mandi malam..lagipun..malam2 kalau sejuk aku cepat batuk..so,nanti takot batuk terok la kot,i guess~

macam2 sebenarnya yang berlegar di minda nih..ish3..yang mana satu nak pikir dulu nih..pasal ari ahad ni..nak ajak sapa?nak pakai baju apa?ish..kalah nak pi jumpa bf..tp malaih nak citer la aku nak pi jumpa sapa..biarla rahsia~

result?uhhhh..pikir benda nie la paling aku xmau..tidakk!!debaran makin tersa..takot sangat2,.plus,semua kaum kerabatku menaruh harapan tinggi kat aku..cmne klu result aku x bole nak dibanggakan..ohh,tidak!menghampakan mereka adalah perkara pertama yang aku nak jauhkan..tapi..cmne klu aku hampakan depa gak..ahhhh!i hate to think bout dis~

nisa oh nisa~
wat shud i do now~
tawakal kepada Allah
sesungguhnya Dia yang Maha Berkuasa
Allah,bantu hamba-Mu ini

1 comment: