About Me

My photo
anyone can catch your eyes,but it takes someone special to catch your heart and i haven't found it yet. (",)

little words


ShoutMix chat widget

Friday, February 19, 2010

i hate this and that!

toink!toink!

salam everybody!
takot tak baca tajok tuh?ngee~xde pape pon..nak kongsi sket benda2 dan perkara yang aku benci dan tak suka..get to know me from this yeah!

1)tempat gelap

aku sangat tidak menggemari tempat2 yang gelap..xtaw la nape kn..tapi..bila aku ada dalam tempat yang gelap..aku rasa cam tempat tu jadi sempit dan RIMAS!yes,perkataan paling tepat,aku rimas dalam tempat gelap..rasa terbatas pandangan..aku lebih prefer ada cahaya walaupun sikit..janji jangan gelap terus..another reason sebab aku nie penakut sket..heheh..kalau xnmpak pape..mula la rasa ada orang perhatikan aku..walaupun sebenarnya xde pape pon..so,everybody..jangan tinggalkan aku dalam gelap.. :)

2)kelawar dan katak

euuuwwwww..geli larh..uhhu..untuk kategori binatang pulak..aku xsuka sangat2 dengan kelawar dan katak..ong ong..taw x nape?sebab ada sejarah silam dengan dua makhluk ciptaan Allah nih..ok,aku mula dengan kelawar la..hehhe..masa aku duduk asrama dulu(soksek)..ada banyak kelawar taw..suka terbang kat satu tempat jea..tempat tue plak kami memang akan lalu lalang sebab nak pi toilet..tempat tu jugak dekat dengan dormku..xigt la dorm apa..masa tuh form 1,form 2 la..xigt..dulu xde la takot sangat..biasa jea..cam tgk binatang len la..tapi sejak2 peristiwa ngeri tuh..euuww..aku memang geli terus..nak citer nie pon..meremang bulu roma..ok..malam 2,kami stay up bwat homework..stay up plak kat lantai la..kena plak cari sumber cahaya..masa tu kan da light off..siap homework,tido trus kat bawah tuh..hihi..xlarat nak bangun naek katil dah..esok tuh..bila aku bukak mata jea,aku nampak benda warna hitam kat atas bantal..tepi sket jea ngan aku..tengah mamai2 lagi..so,aku bangun dan tengok balik..waaaaaaa!!!!anak kelawar tido sebantal dengan aku..pastu siap ada darah lagi...arggghhhhh!!pada firasat aku,makhluk Allah nie terbang2 dalam dorm aku..then,die landing baek punya kat sebelah aku..uhhh...dont do that again baby kelawar..ok..katak plak..katak nie aku memang xsuka dari dulu2 lagi..orang selalu cakap benda yang kita xsuka la akan mai dekat ngan kita..so,dah aku xsuka dia,dia mai la kat aku..kejadian nie aku ingat lagi sebab jadi waktu aku form 5..last year lah..masa 2 da kelam kabut nak pi prep..ari rabu plak tuh(kena tukar baju pakai t shirt ngan track).so,aku agak lambat..KP(pengawas)kat bawah dah menjerit2 suruh cepat..sabar nisa..sabar~aku pon nak pakai la kasut sukanku yang tersayang..tiba2..jeng jeng jeng..bila aku masukkan kaki aku,rasa cam xmuat..cam ada benda dalam tuh..beda yang lembut lagi licin..tanpa berpikir panjang,aku pon tengok la..nasib baek aku tak masukkan tangan aku..bila aku tengok..argghhh,katak tu tengok aku balik...apa lagi?aku baling kasut tue turun tangga..eeeeeeuuuww..bila dia lompat kuaq,besar nak mampos!rasa nak nangis masa tuh!KP tunggu sat,bole? :)

3)mushroom soup + cheese + susu

ahha..kategori makanan plak eh..semua aku makan kecuali mushroom soup + cheese(apa2 makanan yang ada cheese)dua2 benda nie mulut dan perot aku xley nak terima..hihiih..even worse.aku x tahan bau mushroom soup tambah2 dekat pizza hut punya..rasa nak penin2 lalat pon ada..so,selalunya kalau pi mam pizza,orang len la yang akan habiskan mushroom soup tuh..sapa2 yang suka sangat makan mushroom soup..ajak la aku pi pizza..nescaya,hampa dapat dua mushroom soup at one time..jom2..nak num phone..1300882525..heeee~cheese plak aku memang xley trima..loya rasanya tekakku ini..samal la dengan susu..sangat xbole blah..dulu masa kata asrama waktu outing..depa (mostly layla najaa) akan beli cheese cake secret recipe..so,aku xmakan ler..mam coklat kat bawah die tuh jea..najaa suap!hehhe..mish dat moments~ :')

4)high heels

ngeh3..aku xminat sangat2 dengan high heels..please!maybe sebab aku memang xreti nak pakai benda tuh..dengan tumit besar semut jea..uhh..i cant imagine..tabik la sama pompuan2 yang suka pakai high heels..siyes nie..kiranya cam aku nie rugi la kan..terlepas satu ciri2 kewanitaan..xpe2..still have many more!aku takut terpelecok jea..x ke malu..no2..xmau la pakai..so,kepada lelaki2 yang gemar dengan ladies bertumit tinggi..im out of ur list..heee..ada ke orang nak aku?abaikan..(question mark for myself) ???????

5)charge battery handphone

penah dengar x,orang xsuka buat benda nih..aku memang tak suka!paling lama aku biarkan handphone off,seminggu..congrates nisa!nanti bila aku buat record baru,aku gtaw eh..aku xtaw la nape..tapi rasa malas nak ambik handphone tuh..jalannnnn..cucuk kat charger..nisa oh nisa!sangat pemalas ya kamoo..maybe jugak sebab aku xde contact sapa2..kalau handphone tuh on pon..macam mati dak..so,biarkan jea la..hehehheh..thumbs up!

ok rakan2..tu la benda2 yang aku tak suka..heheheh..kalau nak share ngan aku benda2 yang hampa tak suka plak..silakan..dialu-alukan...welcome2 everyone..thanx sebab baca entry aku nih..ngeeee~

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers