About Me

My photo
anyone can catch your eyes,but it takes someone special to catch your heart and i haven't found it yet. (",)

little words


ShoutMix chat widget

Monday, August 2, 2010

ramadhan bakal kunjung tiba

psst.psst.
pejam celik pejam celik.lagi seminggu lagi umat islam akan berpuasa.eh?eh?nisa dah ganti belum puasa?terasa amat berbeza bila puasa tahun ni.lima tahun berpuasa di soksek.dah masak sangat dengan segala aktiviti dekat sana.tapi,tahun ni sangat berbeza.tempat baru,kawan kawan baru,menu berbuka pon baru,aktiviti pon baru baru jugak.takpe,takpe.insyaallah,nisa akan dapat menyesuaikan diri.tak tau lagi perjalanan untuk bulan puasa macam mana kat sini.tapi,rasa rasa macam sama je.cuma,malam ada terawih la kan.rindu pulak nak berbuka dengan kawan kawan soksek dulu.before makan kat dewan,pi kantin beratur panjang panjang beli air.sampai dewan lambat.terlepas baca al-mathurat.bersahur ramai ramai.hari last puasa,semua turun pakai glamourous.isk isk.rindu.banyak kot post post kat fb pasal rindu merindu ni.erm,okeh.nisa have to continue her life eventhough her besties are not here!nanti raya,insyaallah boleh jumpa.dalam dilema ni.ingat nak balik minggu ni sebab,banyak gila benda tertinggal b4 mai sini.beg LK,tudung,tuala.macamana?uhh.tak kot.tengok la nanti bila nak balik.

hehe. DONE!bai :)


2 comments: