About Me

My photo
anyone can catch your eyes,but it takes someone special to catch your heart and i haven't found it yet. (",)

little words


ShoutMix chat widget

Monday, June 14, 2010

MC satu minggu

salam,semua!
lama dah tak berblogging.banyak benda nak update tapi macam tak sempat nak update.apa yang boleh diceritakan kat sini.aku baru je kuar dari hospital 3 hari lepas.
kena admit masuk hospital start hari rabu,boleh kuar hari jumaat.alhamdulillah.


rakan rakan semua pon jaga la kesihatan.penyakit boleh datang bila bila masa dia nak.kita sendiri pon tak sedar benda tu.
oke.macam ni,masa hari ahad malam tu,aku ada kuliah.then,masa dah pi kuliah tu,mata aku bengkak.rasa susah betul nak kelip mata.air plak asyik bergenang je kan kelopak mata.sumpah,tak selesa langsung.cuba korang bayangkan,selalunya bila mata kita berair,mesti kita kelip kelip mata kita bagi air tu kuar kan?tapi situasi aku,aku kelip macamna pon,dia susah nak kuar.rasa macam mata tak function.then,aku pon biarkan la.mati mati ingatkan nak sakit mata.
esok tu plak,masa mandi,bila air shower kena muka.mata pedih sebab mata tak leh tutup rapat.masa tu dah rasa len.gosok gigi plak.bila berkumur,air kuar.macam tak boleh nak control mulut sendiri.huh.payah btol!
start dari situ,kawan kawan cakap bila aku cakap,makan,gelak.mulut aku senget ke tepi.aku ingatkan sebab kena gigt dengan serangga apa apa.biarkan je la.
ari selasa tu,aku call mak gtaw.rasa macam paralysed sebelah muka.
mak terus datang ambik kat pendang.takot melarat sampai tangan kaki lak.
ari rabu,pi check doktor.macam macam dia tanya.then,check sana sini.ketuk pi ketuk mai.lastly,dia suh admit hospital coz ari2 kena injection.pastu,ada test2 yang aku kena buat.brain scan lagi satu test lagi check percentage reaction muka aku.wah!dua dua sangat mencabar.kalau yang brainscan tu,rasa rasa korang penah kot tengok dalam drama selalu ada.yang macam tiub kapsul putih tu.kena baring,dia selimutkan.pasangkan macam headphone.masuk dalam tiub tu,mak aii,dalam tu punya la bising.mcam kat tempat construction.xleh gerak dalam 20 minit.penat kaki tangan.sejuk lagi.macam dalam keranda plak.wah!hihi.test lagi satu,dia letak macam span kat muka,pastu ada macam kejutan elektik *lebih kurang la.macam pisau toreh kat muka taww.huh.saket!
malas nak cerita panjang panjang.dah cukup kot.ngee.thanx to all yang mendoakan kesihatan aku esp kawan kawan dan saudara mara yang meng'happening'kan hospital.haha.bai :)

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers