About Me

My photo
anyone can catch your eyes,but it takes someone special to catch your heart and i haven't found it yet. (",)

little words


ShoutMix chat widget

Friday, April 9, 2010

peragut mula mengganas!


tengok berita tadi.
tv3.
takotnya.
tengok orang kena ragut.
pi jogging pon bole kena ragut.
agaknya,memang dah terdesak sangat yer,wahai peragut!

sapa yang tak tengok berita tadi?
angkat kaki,cepat!
teheeee

saya cerita yer.
auntie 2 pi jogging.
then,ada dua orang pusing-pusing dekat situ.
dia macam tak sedap aty kot.
dia pon blah.
diorang kejar dia.
dia sempat panjat pagar rumah jiran dia.
ingatkan dah selamat.
tapi,peragut tue panjat gakk.
ish3.
apa nak jadi ni?
habis barang kemas dia yang dia pakai diambik oleh peragut tuh.
apa nak jadi ni?

wahai rakan-rakan hawa,
sentiasa lah berjaga-jaga.
sedangkan orang yang berjongging pon kena.
apatah lagi kita yang pi melawa sana sini.
sentiasalah bersederhana dalam setiap perkara.
termasuk segala kemewahan yang kita ada.
(ayat agak keling sedikit)
*peringatan buat saya jugak :)






No comments:

Post a Comment