About Me

My photo
anyone can catch your eyes,but it takes someone special to catch your heart and i haven't found it yet. (",)

little words


ShoutMix chat widget

Monday, April 19, 2010

cicu

assalamualaikum,bloggers!

cicu dah merajok dengan saya.
dah lama saya tak jenguk dia.
mandikan dia.
bagi dia makan.
sampai dia lari.

bila saya nak mandikan + bagi dia makan.
dia xde.
saya kena bayar denda dulu.
baru dapat dia.
mengada kan?
sshhh!
nanti dia dengar :P

oke.
nak tak tengok masa cicu busuk + lapar?



dia langsong tanak senyum.
memang la kan?
klu saya busuk + lapar pon,
saya bad mood gak kan?
haha!


saya pon mandikan dia.
bagi dia makan cukup-cukup.
barsihkan rumah dia yang cantek tuh.
senyum sampai telinga auwww! :)
nak tengok?




ngee
tue  la cicu saya
:))





2 comments:

Daisypath Anniversary tickers