About Me

My photo
anyone can catch your eyes,but it takes someone special to catch your heart and i haven't found it yet. (",)

little words


ShoutMix chat widget

Thursday, February 18, 2010

i miss old times~

~sekolah menengah sains tun syed sheh shahabudin da jadi mcm 'my second home' sejak aku naek tingkatan satu..waaaaa...rindu sangat2 dgn kelas,dorm 1C2,paras satu,dewan makan,cekgu2,..especially..kanak2 dalam skola 2 a.k.a kami!!ahahz!kanak2 ke kita nih?xdela...mak kanak2 kot..hehhehe~

~aku rindu nak belajar sama2,makan sama2,pi skola sama2,smbahyang jemaah sama2,kena marah sama2,bangun tido sama2,mandi sama2..semuanya kita buat sma2..bila lagi nak camtu eh?xde dah kot..ahhhh..sangat rindu..

~aku ingat lagi time ari last skola..malam pas abis paper LK,kami berkubang ramai2 dalam kolah besar kat bawah tuh..happy sangat time tuh..even aku xmasok pon dalam kolah..hhehe..cimah,che rah,iela,farah..mnjerit2 sebab da abis semua paper..mmg sangat indah..walaupun masa 2 ada sbp len kat asrama[skola tun fatimah & sains machang kot]if im not mistaken la..par belanja kita makan lagi time tuh..heheh..tanx dear~

~aku rindu jugak dengan 5 fikrah..uh..mish da moments in class..nak taw x?5 fikrah la klas paling bising dengan suara2 penghuninya..walaupun da nak dekat spm..tetap bising..kelas laen semua da stat concentrate..tp,kami bising!hehehe..but i like it!aku xbole study sunyi2 sangat..nanti mataku mula nak melabuhkan tirai..hehe..im proud to be fikrarians.. :)
[ingat lagi masa kelas aku menang kelas terbersih 3 bulan berturut2..mybe rezeki jugak masa tuh dapat hamper..padahal sebelum nih dapat sijil jea..hihih~

~dewan makan!ari2 kena masok tempat tuh..klu x,perot mula berdondang sayang..heheh..beratur panjang2..tunggu giliran..xnak jadi senior yang potong jalan junior..baek kn aku?hehehe..mesti la..itu la hormat namanya..kalau kita nak junior hormati kita..kita kena la hormat depa gak..hormat hak depa..bukannnya lama sangat pon..beratur jea..ada rezeki..kita dapat makan gak..walaupun kadang2,aym abis..xsempat nak makan..klu sanggup tunggu,dapat la makan..ok..mesti dewan makan tgh di'renovate' skunk nih..nnt lagi besar la..waaa..besh2~

~percaya x kalau aku cakap i miss assembly?yes!aku rindu perhimpunan pagi..nyanyi lagu negaraku,lagu pulau pinang,lagu skola mostly..


kami penuntut putera puteri
harapan ibu pertiwi
brsatu hati satu tujuan
ilmu asas kemajuan
pada sekolah kami bersumpah
taat setia tekun berusaha
bersopan santun
berbudi mulia
namamu kekal sentiasa
oh tuhan berilah rahmatmu
yakin berusaha berilmu
moga cita murni kami
hidup berjaya berbakti
~hehhe..ku titpkan sket lirik lagu skola ku..yang menaikkan semangat kami setiap pagi sebelum mula belajar..cewah~
i love soksek so muchhhh~~~

http://www.emocutez.com





No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers